Thursday, January 20, 2011

DOA SEORANG WANITA..

IMPIANKU UNTUK MELENGKAPKAN KEHIDUPANKU..

Ya Allah
Sekiranya dia adalah pilihan Mu di Arash
Berilah aku kekuatan dan keyakinan untuk terus bersamanya
Sekiranya dia adalah yang terbaik untukku di Dunia Mu
Peliharalah tingkah laku serta kata-kataku dari menyakiti
perasaannya
Sekiranya dia adalah jodoh yang dirahmati oleh Mu
Berilah aku kesabaran untuk menghadapi
segala kerenah dan ragamnya
Sekiranya dia ditakdirkan bukan untuk diriku
Kau tunjukkanlan aku jalan yg terbaik untuk aku
harungi segala dugaan Mu
Ya Allah, Kau yang Maha Megetahui apa yang terbaik untukku
Sekiranya aku tersilap berbuat keputusan
Bimbinglah aku ke jalan yang Engkau redhai
JADIKANLAH AKU ISTERI YG DISENANGI SUAMI
Aku hanya ingin menjadi isteri yang dirahmati
Isteri yang dikasihi
Isteri yang solehah
Isteri yang sentiasa dihati
AMIN


Tuhan, yang mengetahui yang terbaik, akan memberi kesusahan dan kadang melukai hati, supaya hikmat-Nya bisa tertanam dalam. Jika kita kehilangan cinta, maka pasti ada alasan yang kadang sulit untuk dimengerti, namun kita tetap harus percaya bahwa ketika Ia mengambil sesuatu, Ia telah siap memberi yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment